16 Mart 2010 Salı

Sağlık Olsun

Bugün bi arkadaştan bilgisayarımı sana emanet etmek istemiyorum diye bi tepki aldım. Bilemedim sebebi ne? Halbuki gayet ona muhtaç bi Şekilde bişeyler öğrenmekti amacım, üstelik bilgisayarlarada kötü davranmam. Ben insanlara kolay küsmem çocuk gibi, gercekten küsersem zaten bi daha barışmam büyük olasılıkla hep öyle oldu bugüne kadar kırılırım sadece(her ne kadar tipimden kırılabilecek bi tip olduğum anlaşılmasa da:)))

Neyse, benden yardım isteyen biri olsa ben böyle yapmazdım mesela(ne kadar çok beklentin olursa insanlardan o kadar çok kırılırsın). Yapmışızdır bi yanlış biyerde belki. Sağlık olsun.

Şükür ki kırılan taraf benim, öteki tarafta olmak bana harbiden vicdan azabı olurdu.
Diyorum yine, belki ben bi halt yedim de böyle dedi bana...

Kızmam kinlenmem ama biyerde kalacak işte keşke olmasaydı. SAĞLIK OLSUN:)))

4 yorum:

  1. sen o arkadaşla konuşma bi daha buddy. Baksna şaka yaptığını anlayamamışsın. Ben sanmıyorum direk kasdederek böyle söleyebileceğini. Ama tabi kalıcak bi yerde sağlık olsun!!!

    YanıtlaSil
  2. valla anlayabiliyrm hangisi şaka hangisi değil artık uzun zman oldu.. sende iyi tarafından bakıp kesin şaka yapmıştır deme bu savunmayı bende çok yapardım "ama ben sana şaka yapmıştım"Yok şaka değldi..Önceden de bi iki olay oldu yine bilgisayar, telsiz, kalem, neyse daha fazla konusup kendimi doldurmak istemiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Bence hemen o an sorup bu olayı kafanda bitirmeliydin. "Hayırdır hacı, bi tahribatımı mı gördün?" demeliydin. Hiç olmadı "pislik" deyip mekanı gururla terketmeliydin! :P

    YanıtlaSil
  4. üzücü bi durum ama sizi üzen insanları hayatınız da fazla yer vermeyin derim sizin kırılcanınızı düşünmeyip böyle bir söylemde bulunup hiç birşey yapmıyorsa bence onun için değersiz olabilirsiniz bu sadece benim fikrim :) yazınızı okuyunca yazmak istedim...iyi günler

    YanıtlaSil