11 Mart 2010 Perşembe

Uyan Burağefendi Uyan!

Uzun bi gün olacağa benzer bugün, başım çatlıyor hem de uykum var, Ebrumisal'in dişi ağrıyor sabahtan beri bana sataşıyor. Bu gün akşam olurmu acep:))

Dün bir daha farkettim anlamak çözmeye gerçekten yetmiyor, biraz düşününce eksiklerimi tek tek görebiliyorum ama nedendir bilinmez durumu düzeltmek uğruna kılımı kıpırdatmıyorum ve pişmanlığım pek fazla aklıma gelmiyor. Vakit var, yardımcı olacak insan sayısı haddinden fazla ama bende tık yok napicam bilemedim

Ebrumisal dün "Zahmetsiz Rahmet Olmaz" dedi. yüzde bir milyon(%1000000)haklı . Bu gaflet uykusundan tez zamanda uyanmam lazım yoksa rüyalar gerceğe dönüşmeyecek.

Değil mi Ebrumisal?

3 yorum:

  1. Aynen aynen. Hadi namaza

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun Burak'cım.
    Telefonla gelen yorum için de mersi.
    Evet, biz aslen Paris'liyiz.
    Ebru İngiliz ama.
    :P

    YanıtlaSil
  3. saol Deryamisal hepimizin yardımcısı olsun inş..

    YanıtlaSil